Internt salg

Kontakt Scandi Supply vedr. rådgivning om Passiv Brandsikring

Scandi Supply søger en kollega til internt salg.

Vi leder efter en person, der sætter en ære i at give kunderne en god oplevelse, når de kontakter Scandi Supply på mail eller telefon.

Du bliver Scandi Supplys ansigt udadtil i forhold til kunder og samarbejdspartnere, primært i forhold til ordremodtagelse og ordrebekræftelser.

Dine arbejdsopgaver

Fra virksomhedens adresse i Vissenbjerg bliver dit hovedfokus internt salg via telefon og mail. Kunderne kan også ringe med tekniske spørgsmål. Her bliver det din opgave at sende disse forespørgsler videre til rette kollega.

Ordrerne indtastes i vores ERP-system og sendes til kunderne pr. mail.

Udover ordreindtastning skal du være indstillet på forefaldende opgaver i forbindelse med kundebesøg mv.

Din profil

Kommer du fra en lignende stilling er det naturligvis et plus. Du kan også være nyuddannet indenfor kontor, salg eller lign.

Det er vigtigt med en høj grad af IT-forståelse, gerne office-pakken, ERP- og CRM-systemer. Du vil naturligvis modtage den nødvendige oplæring i alle programmer samt Scandi Supplys produktprogram.

Godt humør og mødestabil vil være kvalificerende for jobbet.

Gode danskkundskaber i skrift og tale er et krav. Derudover er engelsk en fordel.

Vil tilbyder

• En vigtig rolle i en markedsledende og vækstende virksomhed
• Et uformelt arbejdsmiljø
• Pensionsordning med sundhedsforsikring
• En løn der matcher dine kvalifikationer

Ansøgning

Spørgsmål til stillingen, kan rettes til kommerciel direktør, Karsten Holse på 52 100 570.

Send din ansøgning og CV til Karsten Holse på kh@scandisupply.dk – Angiv ”Internt salg” i emnefeltet. Samtaler afholdes løbende fra medio august.