Vi søger en projektkoordinator som assistance til salgsafdelingen.
I en nyoprettet stilling søger vi en projektkoordinator. Du vil fungere som assistance til de eksterne rådgivere og bistå med support i forbindelse med projektsalget. Jobbet indebærer en del kundekontakt.
Jobbet vil primært være en stilling, hvor du fra kontoret søger efter nye byggeprojekter via databaser, nyhedsmedier, sociale medier mv.
Projekterne oprettes i Scandi Supplys CRM-system og du vil herefter spiller en afgørende rolle i at holde CRM-systemet opdateret med alle relevante byggesagsinformationer. Du vil i flere tilfælde tage den første kontakt til interessenterne på byggesagen med henblik på at få etableret et møde på vegne af de eksterne konsulenter.
Gennem salgsprocessen vil du bistå med at indhente informationer om status på byggeriet og holde CRM-systemet opdateret med disse data.
Du vil få et tæt samarbejde med de pt. 8 eksterne rådgivere og de vil bruge dig til at holder CRM-systemet opdateret med den information de måtte tilvejebringe.
Internt vil du være behjælpelig i forbindelse med projektopfølgningen og opdatere statistikker omkring projektsalget.
Det er en forudsætning, at du har lyst til at kontakte interessenter pr. telefon for dels at indhente oplysninger, men også præsenterer virksomhedens kompetencer og løsninger.
Du skal have lyst til at arbejde med informationer i CRM-systemet. Scandi Supplys løsninger er komplekse og det er problemstillingerne i byggeriet også. Det vil være en stor fordel, hvis du har lyst til at oparbejde viden om passiv brandsikring.
Det er meget vigtigt, at du evner at samarbejde med de eksterne rådgivere. De skal se dig som medspiller og ressource. Nysgerrighed, videbegær og godt humør vil bringe dig langt.
Stor flair for IT er altafgørende for succes i jobbet. Du vil arbejde i virksomhedens systemer som CRM og Microsoft Office mv. hvorfor du skal være hjemmevant i IT.
Det er nødvendigt, at du kan formulere dig i dansk skrift og tale.
En stilling i en markedsledende virksomhed, hvor der er stor vækst og efterspørgsel på virksomhedens kompetencer og rådgivning i forbindelse med byggeprojekter i Danmark.
For den rette, vil der være stor mulighed for fleksibilitet, bestemmelse over eget job samt prioritering og planlægning af egne opgaver. Dit daglige arbejde kommer til at foregå på vores kontor i Vissenbjerg på Fyn.
Løn efter kvalifikationer
Pensionsordning med sundhedssikring
Vi venter gerne på den rette kandidat, men afholder løbende samtaler. Spørgsmål og ansøgning med CV sendes til kommerciel direktør Karsten Holse på 52 100 570 eller kh@scandisupply.dk
Scandi Supply er en organisation, hvor faglig styrke, engagement, sammenhold og lyst til at bidrage, er afgørende faktorer i hverdagen. Hos os er flid, samarbejde og grundighed værdier vi vægter højt. Vi tror på, at forskellige persontyper og faggrupper bidrager med god dynamik i en til tider travl hverdag. Vi lærer sammen og af hinanden. Vi vægter accept, respekt, forpligtelse og ikke mindst filosofien om, at vi kan opnå mere, når vi løfter i samlet flok.